پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۲۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

دورهمی کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه داوودیه

دورهمی کتاب کودک و نوجوان با خوانش کتاب «قصه‌های من و بابام» روز شنبه ۱۷ شهریورماه در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

دورهمی کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه داوودیهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دورهمی کتاب کودک و نوجوان شنبه ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۶ در کتابخانه داوودیه از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ برگزار می‌شود.

مطالعه گروهی و معرفی کتاب «قصه‌های من و بابام» نوشته ایرج جهانشاهی و تصویرگری اریش ازر، با حضور ستاره روشنی نویسنده و عضو انجمن نویسندگان کودک و بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌های این نشست است که برای کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شده است.

اریش ازر آلمانی (که دوران حکومت استبدادی هیتلر زندگی می‌کرد) برای پسرش قصه‌های دلنشین می‌گفت و آنها را نقاشی می‌کرد. این قصه‌ها که فقط نقاشی است و نوشته‌ای به همراه ندارد، یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های کودکان جهان است. سه کتاب قصه‌های من و بابام برداشتی است از این قصه‌های تصویری که توسط ایرج جهانشاهی برای کودکان ایرانی بازنویسی شده است.

علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.

نظر شما